שיחת הכנה לבליינדייט

Video coaching– שיחת אימון מצולמת וידאו

בליינדייט – אפשר גם אחרת

מחפשת את גבר חלומותייך, מחפש את החצי השני שלך, כמה מאיתנו עברו את החוויה הזו וכמה נמצאים בעיצומה. בדרך אנחנו הופכים את העולם, מתייעצים עם בני משפחה, קודחים לחברים, כמובן שנרשמים לאתרי היכרויות, לא מדלגים על כתיבת כרטיס אישי לתפארת, דואגים להתיפייף, מצטלמים וגם תמונה מעלים…יצאנו לדרך.

ומה עכשיו?

עכשיו נותר לנו לחפש ולחפש שוב ושוב מועמדים שהכרטיס שלהם תואם את רצונותינו או שהתמונה שלהם נראית לנו, ומנגד להמתין לאחרים שיאהבו ויתחברו לתמונה או לכרטיס שלנו.

והנה זה קורה, אנחנו מקבלים פנייה ועוד אחת..ועוד כמה.. אנחנו מתרגשים, הלב מחסיר פעימה, בראש מתרוצצות המחשבות….אולי עכשיו, הנה זה הולך לקרות, אולי זה הנסיך שלו חיכית כל חייך..אולי זו הנסיכה שעליה חלמת משחר ילדותך…

לאחר התלבטות מעמיקה, סבב שיחות עם חבורת היועצים הקרובה, סביר שיתחיל דו-שיח בכתב, עוד גיבוב של מילים ריקות או לא…וכבר עוברים לטלפון או למסנג'ר…ואם, אבל ממש אם זה נראה לנו קובעים דייט – בליינדייט..

ומה הלאה? נבחר מה ללבוש, נתגלח  או נתאפר… נתאמן על משפטי מפתח, מה להגיד ומה לטייח, מה יראה טוב ואת מה מוטב להצניע, מה כדאי להגיד ועל מה לוותר, סיגריה זה אין או אאוט, איך לשבת ואיך לעמוד…..ממש הצגה אחת גדולה!

ו…כן אפשר להמשיך, סימולציה עם חבר טוב, עצות שתמיד עובדות מחברה טובה…עצירה אחרונה מול המראה…והנה אנחנו בדרך…

אז מה בעצם חסר בכל הסיפור הזהולמה בדרך כלל זה לא עובד לנו? למה אנחנו יוצאים לדייט לחוצים ומתוחים,  למה אנחנו חוזרים ממנו מאוכזבים ולעיתים מיואשים?

נכון, אפשר לחזור ולנתח בקור רוח את העובדות, ולצאת למקצה שיפורים…ולעוד אחד ועוד אחד. ואפשר…אפשר לנסות הכנה מסוג אחר!

Video coaching– שיחת אימון מצולמת וידאו

V.C. – שיחת הכנה מסוג אחר. שיחת אימון אישית במהלכה נייצר ביחד בהירות ודיוק, נלמד להביא אותנטיות במקום בכל כך חשוב בחיינו, נבדוק מי אנחנו באמת רוצים להיות בפגישה, נחליט את מי הדייט שלנו עומד לפגוש, נברר מה יכול למנוע מאיתנו להישאר כפי שרצינו להיות, נכיר מהן נקודות התורפה שעשויות להחליש אותנו, ונמצא בתוך התודעה שלנו את הכלים שיאפשרו לנו לצאת אל הדייט הבא ברוגע, שלווה ובתחושת ביטחון ולצאת מהדייט בתחושת הצלחה, אופטימיות ותקווה.

ומה עוד? ה-V.C. ימקד אותנו בשאלות יותר נוקבות ומאד משמעותיות
• מהי זוגיות עבורנו?
• מי הוא בן הזוג שאנחנו מחפשים?
• איזה סוג קשר אנחנו רוצים?
• מה חשוב לנו ומה פחות?
• מה עקרוני עבורנו ועל מה אנחנו מוכנים לוותר?

נוכחות מצלמת הוידאו בשיחה, תאפשר רמות דיוק ובהירות גבוהות במיוחד, מתוך שיחה והתבוננות בסרט הערוך נלמד להכיר את עצמנו בדיוק כפי שאנחנו.. מתי אנחנו בורחים מעצמנו, מתי לא נוח לנו, מתי איננו מביאים אותנטיות, מתי אנחנו מציגים. נחווה הזדמנות לפגוש את עצמנו נטו..כפי שאנו משתקפים לא רק מדברינו אלא מדמותנו כפי שתועדה בעדשת המצלמה.

אז איך זה עובד?
ה-V.C. היא סדנת אימון שנמשכת שלוש וחצי שעות והיא בנויה משלושה שלבים:
• שיחת אימון מתועדת וידאו – עד שעה וחצי
• הפסקה  במהלכה אני צופה בסרט ועורך אותו – כשעה
• שיחת אימון משלימה, המשלבת צפייה בסרט הוידאו הערוך – כשעה

לפני הדייט הבא….זוהי ההזדמנות להביא לשינוי ולפריצת דרך….ההזדמנות הזו היא בידיים שלך!!!